2019年11月17日

【横浜市栄区本郷台】トーストマスターズ神奈川地区 新人スピーチ 対抗戦速報!


みなとみらいトーストマスターズクラブが所属する神奈川地区新人スピーチ対抗戦2019が横浜市栄区本郷台のあーすぷらざにて開催されました。英語スピーチコンテストにはインハウスコンテストを勝ち抜いたJaさんが出場されました。

スピーチタイトル・"kokorozashi - The Endless Pursuit"。フィリピンで生まれた幼少期の頃からの夢や、キャリアの岐路、自分のミッションと言ったエピソードから志を持つことの大切さを教えてくれた英語スピーチでした。


他クラブからの強豪がひしめく中、Jaさんは2nd placeを獲得しました!おめでとうございます!!また、同時にみなとみらいトーストマスターズクラブからコンテストチェアのNkさん、インタビュアーのOyさんが運営委員として、活躍してくれました。

Kanagawa area English speech contest report


The contest of Kanagawa area to which Minato Mirai Toastmasters club belongs was held. In the English speech contest, TM Jm who won the in-house contest entered.

Speech title was "kokorozashi - The Endless Pursuit". It says how important it is to have the big ambitious along with her childhood memory in the philippine, crossroads of her career, her mission.


Lots of contestants from other clubs competed, Ja, won the 2nd place! congratulations!!

Also, TM Nk served as contest chair, TM Oy served as an interviewer.
Share: