2017年10月14日

第253回例会10/14(土)英語スピーチ例会Meeting Report

当クラブの例会が、横浜市民活動支援センターで開催されました。 ます、Gさんの入会式が行われ、その後、Tさんが、初めてのTMODにも拘わらず、ユーモアを交えた司会進行で例会を盛り上げていただきました。

準備スピーチは、4人の会員が、それぞれの英語スピーチを、時には、チャートでプレゼンテーションをしながら、披露していただきました。女性がベスト賞を独占しましたので、男性の会員も頑張りましょう。今日は、初めて、公開広場での例会となり、とても、新鮮な気分で有意義な例会になりました。次回は、10月28日(土)です。

 The regular meeting on Oct. 14th was conducted with fun and excitement. First of all, Mr. O's induction ceremony was done. After that, TM T conducted the meeting as Toastmaster of the Day(TMOD) with a relaxing mode despite of his first experience.

Four members challenged a variety of prepared speeches such as informative speech and humorous speech.  The meeting was fabulous.  The best awards were given to women this time.  See you on Oct. 28th.

Share: