2018年3月11日

第263回例会3/10(土) 活動報告 (meeting report)

3月になって始めての例会が、「We love Yokohama」のテーマのもと、横浜市民活動支援センターで開催されました。今日も多くの会員やゲストが参加され、充実した例会となりました。Kさんによる司会、進行で、例会が始められ、まず、新しい教育プログラム「Pathways」について、40分間のプレゼンテーションが行われました。このプログラムは、日本では、いよいよ4月24日から導入されるため、皆さんの関心度も高く、有意義な時間となりました。その後、3名の方々が準備スピーチをそれぞれのプロジェクトの目標に基づき、行われました。 論評者たちも、それぞれの観点から論評をされ、今後のスピーチにとても役立てることができました。 次回の例会は、3月24日(土)です。
The regular meeting on March 10th was conducted by many participants under the meeting theme "We love Yokohama".  After the business session, "Pathways", a new educational program, was presented for 40 min. Since its rollout is planned from April 24th, participants were very interested in it and some questions were raised from the floor.  After that, three prepared speakers delivered their speeches. All of them were awesome and we enjoyed it. The next meeting is on March 24th.

Share: